På oversigten herunder kan du ved hvert udbud se, hvem du skal henvende dig til, hvis du har spørgsmål om udbuddet, samt hvornår udbuddet forventes at bliver annonceret og sat i drift.
Sluttelig kan du se, om det er et genudbud og hvem der er tovholder for udbuddet. Tovholderrollen er fordelt på 3 hovedgrupper: Udbud via Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI), via Fælles Udbud Sjælland (FUS) samt egne udbud. Vær opmærksom på, at udbudsplanen er et levende dokument med løbende nytilkomne udbud, ændringer, udskydelser og eventuelle aflysninger.
Vi har i Lejre Kommune besluttet at bruge vores egne standardkontrakter og -betingelser, når vi indgår aftaler med vores leverandører. Det gør vi, fordi vi har et ønske om at sikre større juridisk sikkerhed og afbalancering af vilkårene i aftaleforholdende. Derudover vil vi sikre at de politiske ønsker og arbejdsklausuler bliver overholdt. Sådan sikrer vi også, at vores leverandører får tydelige og ikke mindst ens vilkår.
I tilfælde af spørgsmål til brugen af standardkontrakter og –betingelser, kan de rettes til Udbudsjurist Kresten Nybo Gørtz, på krng@lejre.dk
Se de igangværende udbud - varer og tjenesteydelser